24 Haziran 2020 Çarşamba

ÇATI İŞLERİ İSTANBUL

İSTANBUL ÇATI İŞLERİ

0532 395 59 41 Kiremit çatı aktarma




Çatı aktarma uygulamasında, çatının modeline ve bulunduğu bölgenin iklimine göre kiremit altı su yalıtımı yapılmalıdır. Kiremit altı su yalıtım örtüsü ve/veya levhaları kullanılır.
Bir evin çatısı yalıtım işlevini yerine getiremeyecek hale geldiyse; çatı örtüsünde bazı hatalar mevcutsa yapıyı oluşturan diğer yapı elemanlarında da ciddi fonksiyonel bozukluklar meydana gelebilir.Kiremit Çatı izolasyonu çatı altına cam yünü uygulaması ile ısı yalıtımı, taşıyıcı sistem üzerine osb levha uygulama, osb levha üzerine su izole membranları katmanlar şeklinde uygulanarak en son kat oman olarak kiremit şekliyle izole edilerek ısı, ses ve suya karşı yalıtım yapılır.Çatı aktarma firmaları çatı izolasyon kiremit altı izolasyon firmaları çatıcılar istanbul çatı işleri.





Çatı firmalarıKumlu mebran çatı işleri istanbul: Membran Çatı Fiyatları Membran Çatı Modelleri membran Çatı Sistemleri Membran çatı özellikleri Membran Çatı yapımı membran çatı firması Membran Çatı katı
Su yalıtımı yapılması gereken yerlere tek bir çatı yalıtım sistemi önermem doğru olmaz ki, bunun nedeni farklı çatı tiplerine göre farklı su yalıtım sistemlerinin olmasıdır. Örneğin ahşap ve metal çatılarda Membran çatı sistemleri kullanılırken iken teras ve yatay çatılarda ise seramik bazlı ve çimento ile kristalize edilmiş malzemeler ile yalıtım yapılmaktadır.
Membran’ın anlamı örtü anlamına gelmektedir teraslarda çoğunlukla kullanılan bu çatı tiplerindeki temel amaç ayağımızla üzerinde gezinti yaptığımız betonarme yapının suya karşı direnç göstermesidir. Klasik olarak Standart Membran Çatılar, Epiderm Membran Çatılar veya PVC Membran çatı tipleri vardır.Çatı işleri istanbul kumlu mebran uygulaması

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder